WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Z A P Y T A N I E OF E R T O W E GP.271.8.2024.EK
Na podstawie zarządzenia Nr 0050.10.2021 r. Wójta Gminy Lubicz z dnia 04.02.2021 r. w sprawie zasad dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowalnych na potrzeby Urzędu Gminy Lubicz o wartości szacunkowej niższej niż 130.000 zł netto, Gmina Lubicz kieruje zapytanie ofertowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
,,Sporządzanie projektów decyzji
o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji
celu publicznego w 2025 roku.”
I.ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Lubicz
Adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny
telefon: 56 621-21-00, 56 621-21-01
e-mail: info@lubicz.pl
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. 1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
3. 3. Gmina Lubicz zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Urzędzie Gminy Lubicz.
4. 4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
5. 5. Zamawiający oczekuje zaoferowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnego z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
6. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną jako najkorzystniejszą.
7. 7. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym wyprzedzeniem.
8. 8. Zamawiający zastrzega, że cena oferty stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy
o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
9. 9.Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia ofert.
10. 10. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w 2025 roku.
Wspólny słownik zamówień CPV 71400000-2-„Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu”.
2. Termin realizacji od dnia 15 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
Zlecony projekt decyzji należy wykonać w terminie 7 dni od daty przekazania wniosku.
3. Miejsce realizacji – u Wykonawcy.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty/dowody:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są wpisani na listę izby samorządu zawodowego architektów posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo osoby wymienione w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024.1130).
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia.
5. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) 1) Termin składania ofert upływa w dniu 10.01.2025 r. o godz. 12.00.
2) 2) Ofertę można złożyć:
· - pocztą elektroniczną na adres: info@lubicz.pl przesyłając jednocześnie do wiadomości (DW) na adres: e.kowalska@lubicz.pl. W temacie wiadomości należy wskazać: Zapytanie ofertowe GP.271.8.2024.EK
· -poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) - adres do doręczeń elektronicznych: /5f5cvll25v/SkrytkaESP
· - przesyłką pocztową lub kurierską na adres zamawiającego Urząd Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny
· - osobiście w siedzibie zamawiającego w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Lubicz, od poniedziałku do piątku, w godzinach przyjmowania interesantów
3) 3) W wypadku składania oferty pocztą elektroniczną załączony formularz oferty należy wypełnić i podpisać. Dopuszcza się formę wydruku podpisanego własnoręcznie i zeskanowanego do formatu PDF oraz formę dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem certyfikowanym, zaufanym lub osobistym. W wypadku składania oferty przez ePUAP wymagane dokumenty należy przesłać zgodnie z wymogami platformy.
4) 4) We wszystkich formach złożenia oferty o zachowaniu terminu na złożenie oferty decyduje jej fizyczne dotarcie do Zamawiającego.
5) 5) Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy w języku polskim.
6) 6) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i będzie niezwłocznie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
6. 6. Kryteria oceny ofert:
W ofercie należy podać osobno cenę netto i brutto za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Cena ofertowa powinna zawierać wyszczególnione należne podatki (VAT %). Cena zostanie zagwarantowana przez Oferenta i nie będzie podlegała zmianom do czasu zrealizowania usługi. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty (cena brutto). Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
Z up. WÓJTA
(-)
Monika Lewandowska
ZASTĘPCA WÓJTA
(podpisano elektronicznie)
ZAŁĄCZNIKI:
1) Formularz ofertowy
2) Wzór umowy
3) Klauzula informacyjna RODO