Sposób i zasady zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy w kolejnych latach
§ 12.
1. Czynności z zakresu zarządu mieszkaniowym zasobem Gminy, w granicach ustalonych przez wójta, zostały powierzone Gospodarstwu Pomocniczemu przy Urzędzie Gminy w Lubiczu.
2. Zadania z zakresu zarządu mieszkaniowym zasobem Gminy obejmują w szczególności:
1) zapewnienie najemcom lokali podstawowych warunków mieszkaniowych,
2) pozyskiwanie nowych lokali socjalnych do zasobu w drodze adaptacji na cele mieszkaniowe pomieszczeń niemieszkalnych,
3) remonty, konserwację i modernizację lokali i budynków,
4) utrzymanie w należytym stanie technicznym nieruchomości oraz znajdujących się na nich urządzeń komunalnych i zieleni,
5) prowadzenie spraw związanych z najmem lokali poprzez zawieranie umów najmu, pobieranie czynszu i innych opłat, związanych z najmem lokali,
6) zapewnienie obsługi komunalnej poprzez zawieranie umów na świadczenie usług odbioru nieczystości stałych oraz ciekłych ze zbiorników bezodpływowych,
7) organizowanie i prowadzenie zarządu lokalami, położonymi w budynkach będących współwłasnością Gminy i byłych najemców. 3. Wykonywany przez Gospodarstwo Pomocnicze zarząd nieruchomościami wspólnymi, w których znajdują się lokale będące własnością Gminy i właścicieli lokali już wykupionych od Gminy, będzie ustawał w miarę wykupu przez najemców wszystkich lokali w danym budynku.
Metryka
- opublikował: Kamila Mrózdata publikacji: 2004-03-16 11:02