obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie GP.6730.207.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2024.03.05
GP.6730.207.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjny
Na podstawie art. 10§1, 49§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, dalej K.P.A.) w zw. z art. 53 ust.1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130), zawiadamiam o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym w dniu 02.12.2024 r. na wniosek osoby fizycznej w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działek nr 155/11 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań.
2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów
Na podstawie art. 79a K.P.A. informuję, że na dzień wysłania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 pkt. 1, który mówi, że co najmniej jedna działka sąsiednia, dostępna z tej samej drogi publicznej jest zabudowana w sposób pozwalający na określenie wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych,, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu.
W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.
3. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyPouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 05.03.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 27.03.2025 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
drukuj (obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie GP.6730.207.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-03-05 13:10
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2025-03-05 13:12
Rejestr zmian
- zmieniono 2025-03-05 13:12 przez Anna Szatkowska