GP.6733.1.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.03.12
GP.6733.1.2025.EK
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie elektroenergetycznej sieci niskiego napięcia wraz z demontażem istniejącej sieci na terenie działek 200,203,190,189/14,204,205/1,205/7,205/6,206/7 w miejscowości Mierzynek, gm. Lubicz. Postępowanie prowadzone jest z wniosku Energa Operator S.A. z siedzibą w Toruniu reprezentowanej przez Pana Jakuba Gawrońskiego.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 12.03.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań, w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 02.04.2025 r.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego
w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Mierzynek- 3 szt.
4.a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-03-12
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-03-12 12:56
GP.6733.2.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.03.12
GP.6733.2.2025.EK
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Zgodnie z art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że zostały zebrane materiały i dowody niezbędne do wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie słupowej stacji transformatorowej SN/nN, elektroenergetycznej linii kablowej SN, elektroenergetycznych linii kablowych nN wraz z rozdzielnicami kablowymi na terenie części działek 1001/1, 1001/2, 1001/3, 1001/4, 1001/5, 1001/6, 1001/7, 370/12, 462 w miejscowości Grębocin, gm. Lubicz (w części poza miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego).
Wójt Gminy Lubicz jedocześnie informuje, że w trakcie prowadzonego postępowania w dniu 13.02.2025 r. inwestor dokonał korekty wniosku oraz załącznika graficznego z uwagi na podział działki nr 1001 w m. Grębocin na działki nr 1001/1, 1001/2, 1001/3, 1001/4, 1001/5, 1001/6, 1001/7 w m. Grębocin.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 12.03.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań, w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 02.04.2025 r.
Po upływie w/w terminu zostanie wydana decyzja administracyjna kończąca postępowanie.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego
w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 30, w godzinach pracy urzędu. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Grębocin- 3 szt.
4.a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-03-12
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-03-12 12:05
GP.6730.39.2025
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.39.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.03.11
OBWIESZCZENIE
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
W SPRAWIE USTALENIA WARUNKÓW ZABUDOWY
Na podstawie art. 49 § 1, 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r., poz. 572, dalej k.p.a.),w związku z art. 53 ust. 1 c, 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia
osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, tj. działki o nr 781/7 położonej w m. Grębocin, gm. Lubicz, że wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 781/8 w m. Grębocin, gm. Lubicz na wniosek złożony przez osobę fizyczną.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie lub udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej, tj. od dnia 11.03.2025 r.
Strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04) oraz składać ewentualne zastrzeżenia, wnioski i wyjaśnienia dotyczące w/w postępowania. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie można składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego lub elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP lub poprzez e-doręczenia.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud.A,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-03-11
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-03-11 11:57
obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie GP.6730.207.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, dnia 2024.03.05
GP.6730.207.2024.AS
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Lubicz
o zakończeniu zbierania dowodów
w postępowaniu administracyjnym
1. O zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjny
Na podstawie art. 10§1, 49§1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, dalej K.P.A.) w zw. z art. 53 ust.1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 1130), zawiadamiam o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym w dniu 02.12.2024 r. na wniosek osoby fizycznej w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych na terenie działek nr 155/11 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań.
2. O niespełnionych lub niewykazanych przesłankach i możliwości przedłożenia dodatkowych dowodów
Na podstawie art. 79a K.P.A. informuję, że na dzień wysłania niniejszego zawiadomienia nie zostały spełnione lub wykazane przesłanki wynikające z art. 61 ust. 1 pkt. 1, który mówi, że co najmniej jedna działka sąsiednia, dostępna z tej samej drogi publicznej jest zabudowana w sposób pozwalający na określenie wymagań dotyczących nowej zabudowy w zakresie kontynuacji funkcji, parametrów cech i wskaźników kształtowania zabudowy oraz zagospodarowania terenu, w tym gabarytów i formy architektonicznej obiektów budowlanych,, linii zabudowy oraz intensywności wykorzystania terenu.
W terminie wyznaczonym na wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, określonym w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia, strona może przedłożyć dodatkowe dowody celem wykazania spełnienia wyżej wymienionych przesłanek.
3. O niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 k.p.a. informuję, że sprawa opisana w punkcie 1 niniejszego zawiadomienia nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 §3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, to jest opracowywaniem projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami i zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyPouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia , tj. od dnia 05.03.2025 r.
W związku z powyższym zgodnie z treścią art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego informuję, że strony postępowania mają prawo do czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają prawo do wypowiedzenia się, co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań,
w terminie 7 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 27.03.2025 r.
Stosownie do art. 73 ust. 1 – ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego, informuję strony postępowania, że z całością zebranego materiału dowodowego w powyższej sprawie, w tym z opiniami organów uzyskanymi w trakcie postępowania oraz z projektem decyzji można zapoznać się w Urzędzie Gminy w Lubicz, w Lubiczu Dolnym, przy ul. Toruńskiej 21, pok. 28, w godzinach pracy urzędu.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3.a/a-UG.
drukuj (obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie GP.6730.207.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-03-05 13:10
- zmodyfikował: Anna Szatkowskaostatnia modyfikacja: 2025-03-05 13:12
GP.6733.17.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.03.04
GP.6733.17.2024.AS
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUBICZ
O WYDANIU DECYZJI
LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO
Zgodnie z art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572), Wójt Gminy Lubicz ,
z a w i a d a m i a
że w dniu 04.03.2025 r. na wniosek osoby prawnej spółki prawa handlowego została wydana decyzja Nr 3/CP/2025 lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na:
,,Budowa sieci wodociągowej na terenie części działek nr 22/6, 20/2 w m. Krobia, gm. Lubicz”.
W związku z powyższym informuję, że strony postępowania mogą zapoznać się z treścią ww. rozstrzygnięcia oraz aktami sprawy w Urzędzie Gminy Lubicz, w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 21, w Referacie Gospodarki Przestrzennej, II piętro, pokój nr 28- po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu (56) 621 21 35.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni licząc o dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 04.03.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz.
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Krobia 5 - szt.
4. a/a – UG.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowskadata wytworzenia: 2025-03-04
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-03-04 13:39
- zmodyfikował: Ewelina Kowalskaostatnia modyfikacja: 2025-03-04 13:41
GP.6730.121.2024 obwieszczenie o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.121.2024.EK Lubicz Dolny, 2025.02.28
OBWIESZCZENIE
o zakończeniu zbierania dowodów w postępowaniu administracyjnym
Działając na podstawie przepisów art. 10 § 1 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia o zakończeniu zbierania dowodów i materiałów w postępowaniu wszczętym na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na części działki nr 409/3 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 28.02.2025 r.
Zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. zawiadamiam strony postępowania o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 4 dni, od daty dokonania zawiadomienia, tj. do dnia 18.03.2025 r.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz: Lubicz Dolny, ul. Toruńska 21, pokój nr 30 w godzinach pracy Urzędu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 56/621 21 04).
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
(podpisano elektronicznie)
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-02-28
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-28 13:30
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego GP.6730.26.2025.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
Lubicz Dolny, 2025.02.19
GP.6730.26.2025.AS
OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania
w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy
Na podstawie przepisu art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity z 2024 r., poz. 572, zwany k.p.a) w związku z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U.. z dnia 2024 r. poz. 1130 zwany u.p.z.p),
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w dniu 10.02.2025 r. w sprawie wydania decyzji ustalającej warunki zabudowy dla przedsięwzięcia pn.:
,,Budowa (4) budynków mieszkalnych jednorodzinnych z możliwością wyodrębnienia dla nich działek budowalnych – podział”.
zlokalizowanego na działce nr 269/2 w m. Młyniec Drugi, gm. Lubicz.
W zawiązku z powyższym, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia w przedmiocie sprawy. Nadmienić przy tym, należy, iż z prawa wglądu do akt sprawy, można skorzystać wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym kontakcie z pracownikiem prowadzącym sprawę pod nr tel. (56) 621 21 35.
Niniejsze zawiadomienie zostało udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A, I piętro.
Publikacja następuje w dniu 19.02.2025 r.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
POUCZENIE
Niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło jego udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej. Wszelkie pisma w przedmiotowej sprawie należy składać w Biurze Podawczym, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, za pośrednictwem operatora pocztowego – Poczta Polska S.A. lub Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej – ePUAP.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkowania wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b ustawy u.p.z.p, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 k.p.a. Przepisu art. 34 § 1 w k.p.a nie stosuje się (art. 53 ust. 1c ustawy u.p.z.p).
drukuj (Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego GP.6730.26.2025.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-02-19 11:00
GP.6733.16.2024.AS
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2025-02-13 14:24
GP.6730.121.2024
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.121.2024.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
o niezałatwieniu sprawy w terminie
Działając zgodnie z art. 36 w zw. z art. 49 i 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz zawiadamia, że postępowanie wszczęte na wniosek osoby fizycznej w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zmiany zagospodarowania terenu polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/3 w m. Młyniec Drugi nie może być załatwiona w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a., przewidzianym dla załatwienia szczególnie skomplikowanej sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego to jest w terminie dwóch miesięcy od daty wszczęcia postępowania. Ze względu na charakter procedury związanej z ustaleniem warunków zabudowy, ze względu na potrzebę opracowania projektu decyzji przez osobę uprawnioną nie będącą pracownikiem organu, oraz w szczególności ze względu na potrzebę ponownego przygotowania projektu decyzji z uwzględnieniem zmian wprowadzonych przez inwestora we wniosku, wiążących się z ponownym opracowywaniem projektu decyzji, obowiązkiem uzgodnienia projektu decyzji z właściwymi organami oraz w szczególności zawiadomienia stron postępowania oraz zapewnienia im możliwości wypowiedzenia się przed wydaniem decyzji, nowy termin załatwienia sprawy wyznaczam na dzień 31.03.2025 r.
Niezależnie od powyższego zapewniam, że postępowanie nie będzie prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy, a decyzja kończąca postępowanie wydana zostanie niezwłocznie po wykonaniu czynności proceduralnych opisanych wyżej.
Pouczenie:
Strona postępowania ma prawo złożyć ponaglenie na organ rozpatrujący sprawę, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Ponaglenie wnosi się do organu wyższego stopnia, tj. Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem organu prowadzącego postępowanie, tj. Wójta Gminy Lubicz. Ponaglenie powinno zawierać uzasadnienie.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalska
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:55
GP.6730.121.2024
Wójt Gminy Lubicz
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6730.121.2024.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
dotyczące wystąpienia z wnioskiem do odpowiednich organów
o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy
Działając na podstawie przepisów art. 49, 49a oraz art. 106 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), art. 53 ust. 4 i art. 64 ust. 1 oraz w zw. z art.53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia,
że pismem z dnia 04.02.2025 r. organ wystąpił z wnioskiem o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku rekreacji indywidualnej na terenie części działki nr 409/3 położonej w miejscowości Młyniec Drugi, gm. Lubicz do następujących organów:
Starosty Toruńskiego (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Dyrektora Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w Toruniu (art. 53 ust. 4 pkt 6 u.p.z.p.)
Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (art. 53 ust. 4 pkt 2a u.p.z.p.)
Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy (art. 53 ust. 4 pkt 8 u.p.z.p.)
Centralnego Portu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (art. 53 ust. 4 pkt 16 u.p.z.p.)
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie organu oraz udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 § 2 ustawy k.p.a. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 04.02.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, bud. A
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-02-04
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:48
GP.6733.2.2025 obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia inwestycji celu publicznego
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 Lubicz Dolny
GP.6733.2.2025.EK Lubicz Dolny, 2025.02.04
O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego
w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego
Działając na podstawie art. 10 §1, art. 49 §1, 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572, zwany dalej K.P.A.) oraz art. 53 ust.1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130) Wójt Gminy Lubicz,
z a w i a d a m i a
o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek ENERGA-OPERATOR S.A Oddział w Toruniu reprezentowanej przez Pana Piotra Wawrzyniak dotyczącego ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie słupowej stacji transformatorowej SN/nN, elektroenergetycznej linii kablowej SN, elektroenergetycznych linii kablowych nN wraz z rozdzielnicami kablowymi na terenie części działek 1001, 370/12, 462 w miejscowości Grębocin, gm. Lubicz (w części poza miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego).
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy K.P.A., strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją przedmiotowego przedsięwzięcia, w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pok. nr 30, w godzinach pracy urzędu.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Lubicz, w sposób zwyczajowo przyjęty, a także zostaje opublikowane na stronie internetowej - www.bip.lubicz.pl - w biuletynie informacji publicznej Urzędu Gminy Lubicz.
Zgodnie z art. 49 ustawy K.P.A. zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. od dnia 04.02.2025 r.
z up. WÓJTA
Agnieszka Klugiewicz-Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
Rozdzielnik:
1. Tablica informacyjna w Urzędzie Gminy Lubicz,
2. Strona internetowa: https://www.bip.lubicz.pl/,
3. Tablica ogłoszeń sołectwa Grębocin: szt. 3,
4. a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Kowalskadata wytworzenia: 2025-02-04
- opublikował: Ewelina Kowalskadata publikacji: 2025-02-04 12:32
Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.161.2024.AS
WÓJT GMINY LUBICZ
ul. Toruńska 21
87-162 LUBICZ DOLNY
GP.6730.161.2024.AS Lubicz Dolny, 2025.02.04
OBWIESZCZENIE
O WYDANIU DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY
Działając na podstawie przepisów art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z dnia 2024 r. poz. 572, dalej k.p.a.), oraz w zw. z art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, dalej u.p.z.p.), Wójt Gminy Lubicz
zawiadamia, że:
w dniu 04.02.2025 r. została wydana decyzja Nr 14/2025 o warunkach zabudowy na wniosek osoby fizycznej dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego na terenie działki nr 67/8 w m. Brzezinko, gm. Lubicz.
Niniejsze obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w terminie od dnia 04.02.2025 r.
Strony postępowania mogą zapoznać się z treścią decyzji w siedzibie Urzędu Gminy Lubicz, ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, pokój nr 28, tel. (56) 621 21 35 w godzinach pracy urzędu.
Od wyżej wymienionej decyzji stronom służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu, które należy wnieść za pośrednictwem Wójta Gminy Lubicz w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Z up. Wójta
Agnieszka Klugiewicz- Lewicka
Kierownik Referatu
Gospodarki Przestrzennej
drukuj (Obwieszczenie o wydaniu decyzji GP.6730.161.2024.AS)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Szatkowska
- opublikował: Anna Szatkowskadata publikacji: 2025-02-04 08:58