Porządek komisji połączonych zaplanowanych na 13 stycznia 2025 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-12-20 12:44
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-12-20 12:44
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2024-12-20 12:45
Informacja o nagrodach i wyróżnieniach przyznanych za wyniki sportowe osiągnięte w roku 2023/2024
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-12-12 14:29
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-12-10 08:36
Obwieszczenie Starosty Toruńskiego z dnia 2 grudnia 2024 r.
Sprawozdanie z przeprowadzonych konsultacji programu współpracy z organizacjami pozarządowymi
Informacja o przystąpieniu do udziału w realizacji projektu partnerskiego pn. „EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów”
Informacja o przystąpieniu do udziału w realizacji projektu partnerskiego pn. „EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów”
Obwieszczenie Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie GR.ZUZ.4210.319.2024.SK z dnia 21 listopada 2024 r.
Zapytanie ofertowe na realizację przedmiotu zamówienia pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej drenażu budowlanego na osiedlu domków jednorodzinnych przy ul. Hetmańskiej w miejscowości Krobia, gm. Lubicz"
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-22 14:16
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-22 14:16
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-22 14:16
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-22 14:16
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-22 14:14
Obwieszczenie Starosty Toruńskiego z dnia 19 listopada 2024 r. o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Obwieszczenie Starosty Toruńskiego z dnia 13 listopada 2024 r. o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zapytanie ofertowe na realizację przedmiotu zamówienia pn. „Wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu drogowego na ul. Lipnowskiej w Lubiczu Górnym”
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-14 21:01
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-14 21:01
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-14 21:01
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-18 08:30
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-18 08:30
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-11-14 20:57
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska DOOŚ-WDŚII.420.38.2023.AWT.5 z dnia 12 listopada 2024 r.
Zawiadomienie DOOŚ-WDŚI.420.53.2022.PCh.68 Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 30 października 2024 r.
Obwieszczenie Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu SKO-72-233/24 z dnia 4 listopada 2024 r.
Ogłoszenie podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz statystycznej liczby uczniów w przedszkolach publicznych na terenie Gminy Lubicz,
Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie zawiadamia i podaje do publicznej wiadomości informację o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-10-25 11:15
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-10-25 11:15
- zmodyfikował: Dorota Woźniakostatnia modyfikacja: 2024-10-25 11:16
Zapytanie ofertowe na "wizualizację, obmiar, wykonanie, dostarczenie i montaż mebli biurowych"
Obwieszczenie Starosty Toruńskiego z dnia 17 października 2024 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego, w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-10-22 11:14
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-10-22 11:13
Budowa gazociągu DN1000 MOP 8,4 MPa Gustorzyn-Wicko, Część 1 odcinek Gustorzyn-Gardeja”
OBWIESZCZENIE NR GD.ZUZ.4210.226.2023.SK Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-12 08:33
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-09-12 08:33
Obwieszczenie AB. 6740.4.106.2024.BP
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-08-07 13:17
OBWIESZCZENIE GD.ZUZ.4210.226.2023.SK
Metryka
- opublikował: Dorota Woźniakdata publikacji: 2024-08-05 13:13
Projekt listy rocznej osób uprawnionych do najmu lokalu socjalnego – 2024 roku
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-24 15:09
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-24 15:09
Projekt listy rocznej osób uprawnionych do zawarcia umowy najmu lokalu komunalnego – 2024 roku
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-24 15:07
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-24 15:07
ZARZĄDZENIE NR 0050.56.2024 WÓJTA GMINY LUBICZ z dnia 18 lipca 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Program współpracy Gminy Lubicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok”
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-18 15:14
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2024-11-26 08:15
Obwieszczenie nr G.RUZ.4210.146.2024.2.MM Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gdańsku
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-08 14:57
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-07-08 14:57
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - ZAPYTANIE OFERTOWE GP.271.1.2024.SS - „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”
Lubicz Dolny, 2024.05.09 14:15
GP.271.1.2024.SS
Zestawienie ofert /Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nazwa zamówienia: „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty
adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”.
Zawiadamiam, że w prowadzonym, opisanym wyżej, postępowaniu złożono 4 oferty.
Uczestniczący w postępowaniu zaproponowali następujące ceny brutto (decydujące o
wyborze oferty) – kolejność według wpływu ofert do zamawiającego.
1. WYCENA NIERUCHOMOŚCI Anita Katarzyńska 35.700 zł
2. Strefa Wyceny Kaja Siemiątkowska 35.400 zł
3. Biuro Wyceny Nieruchomości i Obsługi Budownictwa CENROM 33.000 zł
4. PPHU „ARO” inż. Józef Ryszard Hryniewicki 35.055 zł
Propozycję najniższej ceny przedstawiło Biuro Wyceny Nieruchomości i Obsługi
Budownictwa CENROM i temu oferentowi Zamawiający zaproponuje podpisanie umowy na
wykonanie przedmiotu zamówienia.
Z upoważnienia
WÓJTA GMINY LUBICZ
(-)Wojciech Rakowiecki
ZASTĘPCA WÓJTA
Otrzymują:
1) Oferenci przez publikację w BIP urzędu
2) a/a
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-05-13
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-05-13 11:03
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2024-05-29 08:44
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - GP.271.4.2024.JG - „Sporządzanie w roku 2024 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości położonych na terenie gminy Lubicz”.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Głowackadata wytworzenia: 2024-04-29
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-29 08:40
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - GP.271.4.2024.JG - „Sporządzanie w roku 2024... ” - podpisany plik.
Metryka
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-29 08:45
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Głowackadata wytworzenia: 2024-04-29
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-29 08:43
POSTANOWIENIE Nr 326/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W TORUNIU z dnia 22 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania pierwszej sesji nowo wybranej Rady Gminy Lubicz
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-26 10:58
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-26 10:58
Ogłoszenie podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz statystycznej liczby uczniów w przedszkolach publicznych na terenie Gminy Lubicz, obowiązującej od 1 stycznia 2024 r. - korekta
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-25 15:02
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-25 15:01
ZAPYTANIE OFERTOWE GP.271.1.2024.SS - „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E GP.271.1.2024.SS
Na podstawie zarządzenia Nr 0050.10.2021 r. Wójta Gminy Lubicz z dnia 04.02.2021 r. w sprawie
ustanowienia w Urzędzie Gminy Lubicz regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości
nie przekraczającej kwoty 130.000 zł, Gmina Lubicz kieruje zapytanie ofertowe dotyczące
realizacji przedmiotu zamówienia: „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb
ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”
I. ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający: Gmina Lubicz
Adres: ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny
telefon: 56 621-21-00, 56 621-21-01
e-mail: info@lubicz.pl
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art.66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest
ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
3. Gmina Lubicz zawiera umowy na podstawie własnych wzorów umów stosowanych w Urzędzie
Gminy Lubicz.
4. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
5. Zamawiający oczekuje zaoferowania realizacji przedmiotu zamówienia zgodnego z
parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części zamówienia lub
dokonania zamiany ilościowej w stosunku do pierwotnej ilości określonej w zapytaniu, jednak nie
większej niż 10%.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na ofertę wybraną jako
najkorzystniejsza
8. O terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę z 3 dniowym
wyprzedzeniem.
9. Zamawiający zastrzega, że cena oferty stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o
dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez oferenta jako tajemnicy
przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.
10. Okres związania ofertą – 30 dni od upływu terminu złożenia ofert
11. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia
opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości
2. Termin realizacji - wykonawca zobowiązany będzie zrealizować całość zamówienia w terminie
trzech miesięcy od daty podpisania umowy z tym, że poszczególne operaty szacunkowe
wykonawca przekaże, zgodnie z kolejnością ustaloną w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego,
w następujących terminach:
1) w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy - co najmniej 10 operatów
2) w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy - co najmniej 25 kolejnych operatów 3. Miejsce realizacji – u Wykonawcy
4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty/dowody
1) W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości niezbędne do
wykonywania określonych prac, zgodnie z przepisami Działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.
o gospodarce nieruchomościami,
b) są wpisani do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, chyba że
odrębne przepisy nie wymagają takich wpisów - wówczas należy wskazać te przepisy,
c) złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami.
2) Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Wykonawca do oferty
powinien dołączyć dowód zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za
szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a
ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, o którym mowa w art. 175
ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami.
3) W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy zagwarantują, podpisując stosowną
umowę, następujące warunki:
a) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
b) Operaty szacunkowe będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia
1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zmianami) i rozporządzeń
wykonawczych do w/w ustawy dotyczących przedmiotu zamówienia
c) Materiały źródłowe do sporządzenia operatów wykonawca pozyska własnym staraniem i kosztem – z
akt sprawy każdego podziału zamawiający udostępni kopie:
- wypisu z rejestru gruntów z aktualnością przed dniem złożenia wniosku o podział
- mapy ewidencyjnej z aktualnością przed dniem złożenia wniosku o podział
- odpisu KW lub oświadczenia o aktualnym stanie wpisów w KW z aktualnością przed dniem
złożenia wniosku o podział
- decyzji o warunkach zabudowy, jeżeli została dołączona do wniosku o podział
- decyzji zatwierdzającej podział z informacją o dacie ostateczności
d) Wykonawca dokona bezpłatnie aktualizacji operatów szacunkowych, jeżeli w terminie 24 miesięcy od
daty ich sporządzenia, zgodnie z art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
nieruchomościami, zajdzie potrzeba dokonania takiej czynności, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia
rzeczoznawcy o konieczności dokonania takiej czynności.
e) Wykonawca umieści, bez dodatkowych opłat, stosowną klauzulę w operacie szacunkowym
potwierdzającą jego aktualność, jeżeli wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy
zmianie.
f) Wykonawca udzieli pisemnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w przedmiocie sporządzonego
operatu w terminie 5 dni roboczych od daty doręczenia pisemnego żądania, w okresie 24 miesięcy od
sporządzenia operatu.
g) Wykonawca uzupełni/poprawi, w terminie 14 dni od daty przekazania żądania, sporządzony operat, gdy
organ odwoławczy w postępowaniu, w którym operat ten stanowił dowód z opinii biegłego, wskaże taką
konieczność.
5. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy na podstawie przedstawionej oferty. Jedynym
kryterium oceny ofert jest cena oferty (cena brutto) Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą
cenę, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez
Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie
zaoferują, pod rygorem odrzucenia, cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach. Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą zostanie powiadomiony wyborze jego oferty w
terminie 7 dni roboczych od złożenia oferty.
6. Osobą uprawnioną do kontaktowania się w sprawach związanych z przedmiotowym
zapytaniem ofertowym jest Sławomir Szczęśniak mail: s.szczesniak@lubicz.pl telefon
56 6212135
7. Sposób przygotowania oferty.
1) Termin składania ofert upływa w dniu 9.05.2024 r. o godz. 14.00
2) Ofertę można złożyć:
- osobiście w siedzibie zamawiającego (biuro podawcze pokój nr 9 na parterze) w zamkniętej
kopercie opatrzonej danymi (w tym adresem) oferenta oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ PRZED
DNIEM 9.05.2024 r. PRZED GODZINĄ 14.00”
- przesyłką pocztową lub kurierską na adres zamawiającego w zamkniętej kopercie opatrzonej
danymi (w tym adresem) oferenta oraz dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 9.05.2024 r.
PRZED GODZINĄ 14.00”
- poprzez elektroniczną platformę usług administracji publicznej (ePUAP) - adres do doręczeń
elektronicznych: /5f5cvll25v/SkrytkaESP
3) W wypadku składania oferty przez ePUAP wymagane dokumenty należy przesłać zgodnie z
wymogami platformy. We wszystkich formach złożenia oferty o zachowaniu terminu na złożenie
oferty decyduje jej fizyczne dotarcie do zamawiającego.
Kompletna oferta musi się składać z dwóch dokumentów:
- wypełnionego i podpisanego formularza oferty
- kopii umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z
wykonywaniem czynności, o których mowa w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997
r. o gospodarce nieruchomościami, o którym mowa w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce
nieruchomościami
4) W ofercie należy podać osobno cenę netto i brutto za wykonanie operatu szacunkowego. Cena
zostanie zagwarantowana przez Oferenta i nie będzie podlegała zmianom do czasu
zrealizowania usługi.
ZAŁĄCZNIKI:
1) Zestawienie nieruchomości do wyceny
2) Formularz ofertowy
3) Wzór umowy
4) Klauzula informacyjna RODO
Z upoważnienia Wójta
(-) Wojciech Rakowiecki
Zastępca Wójta
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-04-25
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:19
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2024-04-25 15:03
Załączniki do zapytania ofertowego - „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-04-25
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-04-25
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-04-25
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-04-25
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:25
Metryka
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-04-25 14:21
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2024-04-25 15:03
ZAWIADOMIENIE NR DOOŚ-WDŚZOO.420.26.2022.PS.PCh.51 GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY ŚRODOWISKA
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-19 14:02
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-19 14:02
Uchwała nr 7/2024 Gminnej Komisji Wyborczej w Lubiczu z dnia 9 kwietnia 2024 r. o przeprowadzeniu ponownego głosowania w wyborach organów jednostek samorządu terytorialnego w dniu 21 kwietnia 2024 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-09 09:12
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-09 09:12
OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 5 kwietnia 2024 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-09 17:02
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-09 17:01
PUBLICZNE ZAPROSZENIE DO ROKOWAŃ - urządzenia placu zabaw
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-26 11:40
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-26 11:40
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-26 11:40
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-26 11:40
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-04-02 16:45
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-26 11:39
Wniosek o zwołanie sesji Rady Gminy
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-13 10:03
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-13 10:03
WYNIKI KONKURSU OFERT DLA KLUBÓW SPORTOWYCH NA DOFINANSOWANIE ZADAŃ W RAMACH WSPIERANIA ROZWOJU SPORTU W GMINIE LUBICZ
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-14 15:24
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-14 15:24
WYNIKI KONKURSU OFERT NA WYKONANIE W 2024 R. ZADAŃ Z ZAKRESU ZDROWIA PUBLICZNEGO PROWADZONEGO W RAMACH GMINNEGO PROGRAMU PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH I PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII NA ROK 2024
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-14 15:14
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-03-14 15:14
GP.271.2.2024_Protokół z otwarcia ofert
Metryka
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-03-19 13:34
drukuj (GP.271.2.2024_Protokół z otwarcia ofert)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewelina Fijałkowskadata wytworzenia: 2024-03-18
- opublikował: Vanessa Koczkodondata publikacji: 2024-03-19 13:33
OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 28 lutego 2024 r.
ZAWIADOMIENIE nr DOOŚ-WDŚZOO.420.26.2022.PS.PCh.42 GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY SRODOWISKA
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-28 08:26
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-28 08:26
OBWIESZCZENIE nr AB.6740.4.186.2023.BP STAROSTY TORUŃSKIEGO z dnia 22 lutego 2024 r. o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-28 08:24
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-28 08:24
OBWIESZCZENIE GD.ZUZ.5.4210.226.2023.SK Dyrektora Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-14 12:29
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-14 12:29
OBWIESZCZENIE O TERMINIE OPISU I OSZACOWANIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI - Drugi Urząd Skarbowy w Toruniu
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-14 12:28
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-02-14 12:27
Zapytanie ofertowe GP.271.1.2024.SS „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości” - zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Lubicz Dolny, 2024.02.12
GP.271.1.2024.SS
Zestawienie ofert
Protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Nazwa zamówienia: „Sporządzenie 60 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości”.
Zawiadamiam, że w prowadzonym, opisanym wyżej, postępowaniu złożono 7 ofert. Uczestniczący w postępowaniu zaproponowali następujące ceny brutto (decydujące o wyborze oferty) – kolejność według wpływu ofert do zamawiającego.
- Rzeczoznawca Majątkowy Tomasz Gawron 42.000 zł
- Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego Mariusz Gałgański 17.820 zł
- PPHU „ARO” inż. Józef Ryszard Hryniewicki 51.660 zł
- VALORIA WYCENY Leszek Siemiątkowski 41.940 zł
- WYCENA NIERUCHOMOŚCI Anita Katarzyńska 40.200 zł
- WYCENA NIERUCHOMOŚCI Marzena Tęcza 47.700 zł
- Restrukturyzacja i Wyceny Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy 36.000 zł
Propozycję najniższej ceny przedstawił Pan Mariusz Gałgański i temu oferentowi Zamawiający zaproponuje podpisanie umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
Z upoważnienia
WÓJTA GMINY LUBICZ
(-) Wojciech Rakowiecki
ZASTĘPCA WÓJTA
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sławomir Szczęśniakdata wytworzenia: 2024-02-13
- opublikował: Sławomir Szczęśniakdata publikacji: 2024-02-13 08:49
- zmodyfikował: Sławomir Szczęśniakostatnia modyfikacja: 2024-02-13 08:52
Rekrutacja do przedszkola publicznego "Chatka Puchatka"
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-23 09:39
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-23 09:39
OBWIESZCZENIE STAROSTY TORUŃSKIEGO nr AB.6740.4.186.2023.BP z dnia 24 stycznia 2024 r., o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-30 13:03
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-30 13:02
WÓJT GMINY LUBICZ ogłasza otwarty konkurs ofert dla klubów sportowych na dofinansowanie zadań w ramach wspierania rozwoju sportu w Gminie Lubicz
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-29 15:28
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-29 15:28
WÓJT GMINY LUBICZ ogłasza: konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zdrowia publicznego prowadzonego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-29 15:37
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-29 15:37
Ogłoszenie podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli publicznych i niepublicznych oraz statystycznej liczby uczniów w przedszkolach publicznych na terenie Gminy Lubicz, obowiązującej od 1 stycznia 2024 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-26 08:56
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-23 09:36
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-23 09:36
OBWIESZCZENIE WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO z dnia 12 stycznia 2024 r. o przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej w 2024 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-09 16:59
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2024-01-09 16:59